sobota, 19 kwietnia 2014

Wesolego jaja!

A więc.. Pozostaje mi życzyć WESOŁYCH ŚWIĄT! Od groma pomyślności, zdrowia, spokoju, a przede wszystkim rozsądku! Oby wszystkie Wasze działania niosły za sobą tylko pozytywne skutki!Zero smutków i przymusów.. Pamiętajcie.. Co na siłę to bez przyjemności! Jutro wcinamy jaja i grzecznie przyswajamy zawarte w nich białko i tłuszcze. Żeby mi nie przyszło nikomu do głowy traktować świątecznego jedzenia jako kary, zakazanego owocu, pokusy itp. To tylko łan dej! W poniedziałek można już nieco zwolnić i inaczej zagospodarować czas, przecież :-)

Trening:
Tak jak obiecałam, zrealizowałam swój zamiar! Dałam z siebie maksimum procent dziś na siłowni (która świeciła pustkami). Zrobiłam połączenie pośladki, brzuch, triceps, biceps. Zaczęłam od szybkiej rozgrzewki, a potem..

- 4x15 przysiady z samą sztangą olimpijską (mniejsze obciążenie, ale techniczne zadowalająco!). Były to bardzo głębokie przysiady i w końcu poczułam, że angażuje mięsień pośladkowy.
- 3x15 wznosy bioder ze sztangą, a między seriami 30 sek przytrzymania i na koniec 60.
- 3x15 i 1x10 na odwodzicielach i przywodzicielach (pół na pół).
- 30x spięcia pośladków, leżąc na piłce.
- 20x wznosy nóg na piłce.
- 3x20 wznosy prostych nóg w podporze na poręczach.
- 3x15 spięcia proste brzucha na piłce.
- 3x40 spięcia skośne brzucha na trx.
- 3x15 pompki triceps (na ławce).
- 1x15 wyciskanie francuskie.
- 1x15 prostowanie przedramion w opadzie tułowia.
- 1x15 wyciskanie francuskie (oburącz).
- 3x15 biceps na trx (uginanie przedramion).
- 3x15 uginanie przedramion (naprzemiennie i jednocześnie).
- 2x 1x15 uginanie przedramion w pozycji z wyprostowanych rąk (prostopadłej do ciała) przed sobą i po bokach.
*oczywiście w większości przypadków tyczy się powtórzeń na obydwie strony.

.. a na koniec 12 minut bieżni. 2-3 minuty spokojnie i około 10 minut szaleńczego biegu :-) Musiałam, aż pierwszy raz skorzystać z opcji "cool down".

Dieta:
Płatki jęczmienne (strzał w dziesiątkę!) na mleku migdałowym z cynamonem, bananem, gruszką. Serek wiejski, słonecznik, pistacje. Twaróg wiosenny, a do tego wafel ryżowy.

Roladka z piersi w przecierze pomidorowym z ricottą! Bataty, szparagi, sałata z jogurtem skroplona wodą z rozpuszczonym słodzikiem (do słodkich batatów, am am am).

1 komentarz:

  1. A skąd czerpiesz pomysły na posiłki? sama wymyślasz? :)

    OdpowiedzUsuń