czwartek, 6 marca 2014

Kokos w kuchni, obiad na slodko.

Dziś kokos zagościł w moim menu podwójnie. Podczas śniadania w postaci wiórków i przy obiedzie, w postaci mleka.


Śniadanie

Kasza jaglana z bananem, startym jabłkiem, cynamonem, wiórkami kokosowymi, mieszanką orzechów, suszoną figą, syropem z agawy, serkiem.


Obiad

Makaron sojowy z cynamonowym, gotowanym kurczakiem, brokułem, gruszką i mlekiem kokosowym. Podane z rozdrobnionymi orzechami nerkowca. 

Proporcje:
95 gram piersi z kurczaka

30 gram makaronu sojowego
90 gram brokuła
50 gram gruszki
50 gram mleczka kokosowego




Zaleta tego dania? Jest na prawdę bardzo lekkie dla brzusia :-)

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam kokosy <3 Skorzystam z tego przepisu na pewno :) Ostatnio czuję się jakaś przejedzona, muszę zmodyfikować moją dietę, takie lekkie dania są mile widziane ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Kokos do obiadu to genialny pomysł, z pewnością podkradnę do mojej kuchni ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje jedzonko przepysznie wygląda, muszę koniecznie wypróbować przepis :) Ja ostatnio wiórek i kuskusa zrobiłam babeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie! Babeczki z kuskusa? Brzmi ciekawie :-)

      Usuń
  4. Uwielbiam kokos!! Kiedyś mi bardzo nie smakował, ale już od kilku lat niesamowicie go pokochałam :)

    OdpowiedzUsuń