wtorek, 31 grudnia 2013

..do siego roku :)

Hej,

mam nadzieje, że Wasze nastawianie i przygotowania na dzisiejszą zabawę są równie pozytywne co moje :) !

Chciałabym Wam życzyć pomyślności w Nowym Roku, realizacji zamierzonych celów, zdrowia!! A przede wszystkim tego, abyście dziś zapomnieli o wszelkich zakazach/nakazach i świętowali ten dzień jak każdy przeciętny, niezawracający sobie życia sferą "fit" d#py człowiek. Sylwester to nie trzydniowa święta Bożego Narodzenia, tylko jeden wieczór, a przed nami kolejne 12-miesięcy pracy/nauki..

Skąd u mnie taki endorficzny zastrzyk energii? Stąd, że z samego rana wybrałam się na trening biegowy (długo oczekiwany), a także zrobiłam swoją czasówkę. To był kolejny cel niezamierzony, ale chyba nie muszę uświadamiać, że spontaniczne wydarzenia są najpiękniejsze :)



Chciałam też wrzucić kilka ulubionych zdjęć roku 2013.. 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz